- Thank you received: 2
<script src="/media/system/js/caption.js" type="text/javascript"></script>
<script src="/templates/smartjoomlatemplate/js/jquery-2.1.1.min.js" type="text/javascript"></script>
<script src="/templates/smartjoomlatemplate/js/jquery-noconflict.js" type="text/javascript"></script>
<script src="/templates/smartjoomlatemplate/js/holder.js" type="text/javascript"></script>
<script src="/templates/smartjoomlatemplate/js/bootstrap.min.js" type="text/javascript"></script>
<script type="text/javascript">
<script src="/media/system/js/caption.js" type="text/javascript"></script>
<script src="/templates/smartjoomlatemplate/js/jquery-2.1.1.min.js" type="text/javascript"></script>
<script src="/templates/smartjoomlatemplate/js/jquery-noconflict.js" type="text/javascript"></script>
<script src="/templates/smartjoomlatemplate/js/holder.js" type="text/javascript"></script>
<script src="/templates/smartjoomlatemplate/js/bootstrap.min.js" type="text/javascript"></script>
<script src="/media/system/js/mootools-core.js" type="text/javascript"></script>
<script src="/media/system/js/core.js" type="text/javascript"></script>
<script src="/media/system/js/punycode.js" type="text/javascript"></script>
<script src="/media/system/js/validate.js" type="text/javascript"></script>
<script src="/modules/mod_iccalendar/js/jQuery.highlightToday.min.js" type="text/javascript"></script>
jQuery(window).on('load', function() {
new JCaption('img.caption');
});
jQuery(document).ready(function(){
jQuery('.hasTooltip').tooltip({"html": true,"container": "body"});
});
</script>
(function() {
var strings = {"JLIB_FORM_FIELD_INVALID":"Invalid field: "};
if (typeof Joomla == 'undefined') {
Joomla = {};
Joomla.JText = strings;
}
else {
Joomla.JText.load(strings);
}
})();
</script>
<script src="/media/system/js/mootools-core.js" type="text/javascript"></script>
<script src="/media/system/js/core.js" type="text/javascript"></script>
<script src="/media/system/js/mootools-more.js" type="text/javascript"></script>
<script src="/media/system/js/punycode.js" type="text/javascript"></script>
<script src="/media/system/js/validate.js" type="text/javascript"></script>
<script src="https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jqueryui/1.9.2/jquery-ui.min.js" type="text/javascript"></script>
<script src="/media/com_icagenda/js/jquery.tipTip.js" type="text/javascript"></script>
<script src="/modules/mod_iccalendar/js/jQuery.highlightToday.min.js" type="text/javascript"></script>
window.addEvent('domready', function(){ new Fx.Accordion($$('div#icagenda.pane-sliders > .panel > h3.pane-toggler'), $$('div#icagenda.pane-sliders > .panel > div.pane-slider'), {"onActive": function(toggler, i) {toggler.addClass('pane-toggler-down');toggler.removeClass('pane-toggler');i.addClass('pane-down');i.removeClass('pane-hide');Cookie.write('jpanesliders_icagenda',$$('div#icagenda.pane-sliders > .panel > h3').indexOf(toggler));},"onBackground": function(toggler, i) {toggler.addClass('pane-toggler');toggler.removeClass('pane-toggler-down');i.addClass('pane-hide');i.removeClass('pane-down');if($$('div#icagenda.pane-sliders > .panel > h3').length==$$('div#icagenda.pane-sliders > .panel > h3.pane-toggler').length) Cookie.write('jpanesliders_icagenda',-1);},"duration": 300,"display": -1,"opacity": "false","alwaysHide": "true"}); });
jQuery(".icTip").tipTip({maxWidth: "200", defaultPosition: "top", edgeOffset: 1});
});
jQuery('.hasTooltip').tooltip({"html": true,"container": "body"});
});
</script>
(function() {
var strings = {"JLIB_FORM_FIELD_INVALID":"Invalid field: "};
if (typeof Joomla == 'undefined') {
Joomla = {};
Joomla.JText = strings;
}
else {
Joomla.JText.load(strings);
}
})();
</script>
Please Log in or Create an account to join the conversation.